EGMONTowe komiksy polecają się pod choinkę!

Myśląc o prezentach bożonarodzeniowych dla dzieci najczęściej przychodzą nam do głowy zabawki. Dzieci też częściej wspominają właśnie o nich. Ja jednak zdecydowanie chętniej kupuję książki. Nawet tym dzieciom, które za czytaniem nie przepadają. 

Dlaczego to robię? Bo wierzę, że każdego da się do czytania zachęcić i każdy czytanie może polubić. Warunek jest jeden, musi trafić na odpowiednią lekturę. Dla każdego będzie to inna książka i każdy trafi na nią w innym momencie życia, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby te interesujące książki podsuwać do czytania. Wśród książek dla tych, które mają do czytania zachęcić prym wiodą komiksy. Wiele razy wspominałam, że ja za komiksami nie przepadam. Polubiła je za to Tosia, więc chcąc nie chcąc zaczęłam rynek komiksów śledzić i wyłapywać co ciekawsze nowości.


Tak! Czytanie ciekawych komiksów to dobry początek literackiej przygody. Spieszę więc z trzema nowościami, które na pewno spodobają się dziewczynkom. Wszystkie książki wydał EGMONT w ramach KLUBU ŚWIATA KOMIKSU. Dwa komiksy na pewno przypadną do gustu fanom Krainy Lodu. Zwłaszcza tym, których przygód Anny i Elsy ciągle mało. Nie znajdziecie w nich historii znanych z filmów, ale zupełnie nowe opowieści. Dzięki temu komiksy czyta się z autentycznym zainteresowaniem, a każde z opisanych wydarzeń jest dla czytelników niespodzianką. 




Niespodzianką są również przygody bohaterki komiksów autorstwa Marty Falkowskiej. Bohaterka ma na imię Tosia. A na ile znam różne Tosie, to wiem, że są to dziewczynki charakterne i żądne przygód, więc w tym komiksie musi dziać się sporo. I dzieje się! Bo znika Pan Precel, przyjaciel Tosi. Dziewczynka musi go odnaleźć. Łatwo nie będzie, a wszystkie jej perypetie, z zapartym tchem śledzić będą czytelnicy.




Tak często głowimy się nad prezentami dla dzieci, a tu okazuje się, że rozwiązanie problemów mamy pod nosem. Komiksy mają wielkie grono fanów, więc śmiało można wśród nich szukać inspiracji prezentowych. Te, które pokazałam dzisiaj na pewno spodobają się dziewczynkom. Znajdą one w tych historiach bohaterki, które bardzo lubią albo takie, które są do nich podobne. Czytanie o ich przygodach na pewno sprawi im przyjemność i kto wie, może dla niektórych będzie początkiem wielkiej, wspaniałej przygody z książkami!




Te i inne komiksy znajdziecie na stronie 

Komentarze

  1. W dzieciństwie bardzo lubiłam komiksy i mam nadzieję,że moi chłopcy też je polubią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię komiksy :D Mam nadzieję, ze moje dzieci czy dziecko tez będzie lubilo ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wychodzę z założenia, że książki to doskonały pomysł na prezent :) a komiksy w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten z Karina lodu moment był by przeczytany

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz