TADAMowe nowości kuszą wiosną!

Wydawnictwu TADAM kibicuję niemal od początku. Każda kolejna wydana przez nich książka zaskakuje mnie coraz bardziej. Są to oczywiście zaskoczenia pozytywne. Tak samo było w przypadku ostatnich nowości tego wydawnictwa. 


W trzech książkach aktywizujących pojawiają się dobrze znani nam bohaterowie. Poznaliśmy ich w kartonówkach autorstwa Adama Święckiego. Tym razem nie będą oni jednak bawić czytelników swoimi przygodami, ale zaproszą dzieci do wspólnej zabawy. Każde z bohaterów przygotowało dla nich inne atrakcje. Będą labirynty, zagadywanki i zabawy. Każdy powinien znaleźć tam przynajmniej jedną z lubianych przez siebie łamigłówek. Naprawdę jest w czym wybierać, bo w książeczkach znalazły się między innymi:

  • zadania wymagające pisania po śladzie,
  • zadania polegające na łączeniu kropek,
  • labirynty,
  • wyszukiwanie różnic.

Ćwiczenia rozwijają zdolności manualne, w związku z tym przygotowują dzieci do pisania. Dzięki nim najmłodsi poznają (albo utrwalą) nazwy figur geometrycznych. Będą mieli również okazję rozwijać umiejętności matematyczne. A to wszystko uzupełniają fantastyczne rysunki Adama Święckiego, które (co najlepsze) dzieci mogą samodzielnie pokolorować! Tej przyjemności nie oprze się nikt, a przy okazji każdy sporo się nauczy.



Te książeczki to świetna alternatywa dla zeszytów aktywizujących z bajkowymi bohaterami. Wiem, dzieci je uwielbiają (moje również), ale moim zdaniem te bardziej rozwijają wyobraźnię i kreatywność. Zadania, kolorowanie, wymyślanie scenek, opowiadanie historii. W tych stosunkowo niedługich książeczkach znaleźć można wszystko, co dzieci lubią, ale również to, co ich jednocześnie rozwija. Dlatego jeśli szukacie czegoś, żeby umilić Waszym pociechom podróż, pomóc przetrwać w kolejce do lekarza albo wyciszyć po szaleństwach na dworze, ta seria będzie idealna! Sprawdziłam na Tosi;)





Labirynty Pana Łasucha Misia
Zabawy Pana Kawalarza Wilka
Zagadki Pana Eleganta Lisa

Adam Święcki
Wydawnictwo TADAM, 2018
wiek 3+

 

Komentarze

  1. Aby osiągnąć mistrzostwo trzeba ćwiczyć, i tak jest w każdej dziedzinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie książeczki dla dzieci, sama muszę córce takie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój syn kiedyś bardzo lubił tego typu łamigłówki, ale ostatnio jakoś mniej się nimi interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jesteśmy akurat na poziomie kropek i labiryntów:) coś dla mojego.babelka

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie książki! Choć parę lat temu była moda na kolorowanie. Przypomniałam sobie jak w pracy miałam pod biurkiem stos kolorowanek i jak nudzilam się to wyciagalam. Piękne czasy 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na pewno przydadzą się takie za parę lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nam też spodobały się te książki. Są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książeczki zapowiadają się świetnie, muszę się za nimi rozejrzeć 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój Julcio dosłownie ma hopla na punkcie zadań typu "Połącz kropki" :) Dam taką książeczkę i nie mam dziecka przynajmniej przez godzinę :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz