poniedziałek, 8 września 2014

Refleksje po zakupowym maratonie

Ostatnie kilka dni poświęciłam na uzupełnienie Tośkowej szafy. W zasadzie miała wszystko, oprócz sukienek. 20% rabat w H&M i Reserved skutecznie zachęcił mnie do zakupów, celem była przede wszystkim jakaś pikowana sukienka. Powiem dokładniej pikowana sukienka idealna. Ta z C&A, którą pokazywałam tutaj okazała się totalną pomyłką, więc zrezygnowałam z jej zakupu. Podobną znalazłam na stronie Reserved, ale kiedy zobaczyłam ją w sklepie okazało się, że to również nie jest to. Odpuściłam, więc pikowane sukienki i wybrałam się do H&M oglądać . Wymacałam i stwierdziłam, że po dwóch praniach nie będzie nadawała się do niczego, więc zrezygnowałam z kolejnej. Zachwycając się jednocześnie , znalazłam jeszcze trzy inne wzory, których nie ma na stronie. Będę pamiętać i pewnie którąś kupię, bo to dla mnie jedno z lepszych rozwiązań do przedszkola. Naszła mnie jednak smutna refleksja, która kiełkowała już od jakiegoś czasu, że ubrania dla niemowlaków są szyte lepiej albo z lepszych materiałów. Sympatia, którą darzyłam H&M jakby słabnie. Co prawda kupiłam tam kolejne rajstopy i buty oraz wyposażenie małej fanki Myszki Miki
 Udało się również skorzystać z promocji koszulka+bluzka w cenie 39,90 zł (a z 20% rabatem wyszło jeszcze taniej, bo niespełna 32 zł).
Co do reszty trzeba będzie się porządnie zastanowić, czy nadal dużą część garderoby kupować właśnie tam. Oczywiście pisząc to już przeglądam stronę i znajduję takie cuda
 legginsy 39,90 zł
sukienka 79,90 zł - tę muszę koniecznie obejrzeć!!!

Największym zaskoczeniem tego sezonu jest jednak smykowy Cool Club. Jakiś czas temu odebrałam sukienkę, którą pokazywałam już wcześniej. Z pewnym niepokojem otwierałam paczkę, ale to jedna z najładniejszych sukienek jakie widziałam! Tosia będzie ją miała na sobie w dniu przyjęcia urodzinowego.
W sobotę przechadzając się po Smyku oglądałam kolejne ubrania i ogarnęło mnie szaleństwo zakupów i żądza posiadania ich dla swojego dziecka! Na szczęście zwyciężył rozsądek i ograniczyłam się do jednej sukienki dla Tosi i koszulki dla mojej chrześniaczki.

Niedługo urodziny, zobaczymy czy dostanie jakieś ubrania i wtedy wybierzemy się na kolejne zakupy, a będzie w czym wybierać.
koszulka 24,99 zł
tunika 39,99 zł
koszulka 39,99 zł

 Absolutny hit i miłość od pierwszego wejrzenia, cudowna granatowa tunika 59,90 zł!
Tę kupuję na pewno!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz